divendres, d’agost 18, 2006

Els apunts m'esperen, tots ben col·locats i organitzats. A fora plou, una aigua de bombolles que trobava a faltar i que em motiva a estar a casa i endinsar-me hores i hores en la feina. Una pluja que abeura camps, neteja carrers i teulades, neteja les restes d'una estació enganxosa que s'ha hostatjat en mi.
Sempre m'ha agradat molt l'estiu, però enguany, aquest ha estat un temps absent, un temps que no he viscut gaire, potser perquè m'havia quedat hivernant en un racó llunyà, perduda, en un son, sense entendre, sense saber on.
Persones que reapareixen. Persones que sempre hi són. Mateixos continents, continguts que semblen evaporar-se. I de retorn, intentant saber què m'amaga la noia que em mira fixament des del mirall, què em vol dir. Crec en ella, l'escolt atentament i m'adon de que encara em falten moltes coses per descobrir-ne, i que a vegades allò més proper és el més desconegut.

6 Comments:

Blogger bellosoli said...

conèixe's a un mateix no és fàcil i el fet que anem canviant amb el pas del temps ho dificulta encara més. Hi ha èpoques que no són massa bones i per això t'entenc quan dius que aquest estiu ha estat absent. Per mi, que sempre he adorat l'estiu, aquest ha sobrat i molt. Podria dir que està sent el pitjor de la meva vida, igual que ho va ser la passada primavera, l'hivern i la tardor. Un mal any. Però be, potser la tardor vinent serà millor.

Ànims amb els apunts que fa mandra obrir-los però és el que cal! i compte amb l'spam que veig que abans que jo escribis aquest comentari algú te n'ha deixat!

19 d’agost, 2006 16:40  
Blogger Babèlia said...

Cert.... sovint el més proper és el més desconegut... per això val la pena esforçar-se amb un mateix....

20 d’agost, 2006 17:45  
Anonymous Anònim said...

però és millor no mirar-se al mirall i fer una instrospecció interna (valga la redundancia) en un lloc tranquil, lluny d'interferències, i el mirall és una interferència molt gran perquè et veus malament, un pèl mal posat, un gra indesitjable, que necessites un look nou o un tall de cabell...

21 d’agost, 2006 13:17  
Anonymous Anònim said...

com van els estudis?

28 d’agost, 2006 14:45  
Blogger Dunna said...

La tardor ha de ser millor sens dubte bellosoli! també va per tu!

explorem aquests móns interiors doncs jordi...

jejej, trankil deric (estren el teu nou nom ;) quan m'endins en mi mateixa, no ho faig a través del mirall... i els estudis...doncs mira, fent el que es pot que ja entram en la recta final...


Petons

29 d’agost, 2006 01:44  
Blogger Clara said...

Hola Dunna,

t'he descobert avui i al llegir aquest post que vas escriure ja fa uns dies és com si hagués descobert també un trosset de mi mateixa. Perquè el que hi dius m'ha fet entendre't i entendre'm. L'estiu per a mi també és el millor de l'any i aquest ha estat estrany. O potser sóc jo la que ho ha estat, d'estranya, o com tu dius, absent. Esperarem doncs a la tardor, aviam que ens porta. De moment, aquestes pluges setembrines potser ajudaran a fer neteja...

14 de setembre, 2006 02:06  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home